Korky Buchek

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
40

Can see this blowing up bigtime! got all the ingredients to cross over

Can see this blowing up bigtime! got all the ingredients to cross over

Artist

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
30

Vibes 100%

Vibes 100%

TDY

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
30

Such an intense wall of sound going on! drops are INTENSE!!!!

Such an intense wall of sound going on! drops are INTENSE!!!!

Close Counters

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
35

Sooooooo cool! you guys will go down really well with the Icelandic disco heads

Sooooooo cool! you guys will go down really well with the Icelandic disco heads

Lojack

Review

Look To The Sky (ft. Big Sk...

Lojack

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
35

Vibe this!! vocal is soooooo now too!

Vibe this!! vocal is soooooo now too!

Yù Yī

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
35

Super cute and hella vibey!

Super cute and hella vibey!

Laces

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

13 Jun 2018

Triple J
35

Hectic mashed with some hectic ft some hectic!!!

Hectic mashed with some hectic ft some hectic!!!

Chores

Review

Vampire Teeth (Feat EYE SAK...

Chores

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

06 Jun 2018

Triple J
35

Can't say I've ever heard the lyric "Be My Vampire Queen" before. Can see this one getting a lot of love! it's got a great disco/pop/party feel

Can't say I've ever heard the lyric "Be My Vampire Queen" before. Can see this one getting a lot of love! it's got a great disco/pop/party feel

Donatachi

Review

Tashka - Yokubo (Donatachi ...

Donatachi

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

05 Jun 2018

Triple J
35

This remix is so intense and so well done! hectic hardstyle meets poppy bubblegum madness! you def onto something with this sound yo!

This remix is so intense and so well done! hectic hardstyle meets poppy bubblegum madness! you def onto something with this sound yo!

POINT CLARE

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

05 Jun 2018

Triple J
40

That piano in the intro is super cool! Lovig the wonky feels when the beat drops too!

That piano in the intro is super cool! Lovig the wonky feels when the beat drops too!

REALMS

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

05 Jun 2018

Triple J
35

Love the vocal on this joint. production is super on point and so hot right now. So much going on int he drops but it all feels pretty well balanced

Love the vocal on this joint. production is super on point and so hot right now. So much going on int he drops but it all feels pretty well balanced

KILA

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

05 Jun 2018

Triple J
30

Whoaaaaaaa!!!!!!! I literally had to take my headies off cause I thought my head was gonna explode. That snare is the snare to end all snares and that vocal freaks me the f_uk out hahaha

Whoaaaaaaa!!!!!!! I literally had to take my headies off cause I thought my head was gonna explode. That snare is the snare to end all snares and that vocal freaks me the f_uk out hahaha

Herzeloyde

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

23 May 2018

Triple J
50

We're slowly becoming obsessed with your productions. They're so rich musically and really take you to some different places. Really feeling it when you go a little slower and housey!

We're slowly becoming obsessed with your productions. They're so rich musically and really take you to some different places. Really feeling it when you go a little slower and housey!

KAYEX

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

23 May 2018

Triple J
40

Whoaaaaa. this is pretty damn sexy! that bassline is so infectious and the vocal when it goes up the octave def brings the partaye!!!!

Whoaaaaa. this is pretty damn sexy! that bassline is so infectious and the vocal when it goes up the octave def brings the partaye!!!!

Leotrix

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

22 May 2018

Triple J
35

Damn, this is seriously cool! Those R&B influences running throughout the verses is cool! The Melody on the drop is dope AF too!

Damn, this is seriously cool! Those R&B influences running throughout the verses is cool! The Melody on the drop is dope AF too!

Flowidus

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

22 May 2018

Triple J
40

No enough peeps doing melodic D&B these days. Loving the breakdowns! Totally reminding us of those old-school LTJ Bukem comps.

No enough peeps doing melodic D&B these days. Loving the breakdowns! Totally reminding us of those old-school LTJ Bukem comps.

Yvng Jalapeño

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

22 May 2018

Triple J
40

whoaaaaaaa this is some spicy sh_t!!! loving those drops!

whoaaaaaaa this is some spicy sh_t!!! loving those drops!

William.

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

22 May 2018

Triple J
40

This is some straight head nodding madness! Beat is so wonky hahaha

This is some straight head nodding madness! Beat is so wonky hahaha

Jordan Burns

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

10 May 2018

Triple J
40

Cannot get enough of your new tune. Everything about it is class! the Pino chords are sublime and that vocal brings the feels bigtime!

Cannot get enough of your new tune. Everything about it is class! the Pino chords are sublime and that vocal brings the feels bigtime!

MIKE AKOX

Review

Review by The Aston Shuffle The Aston Shuffle

09 May 2018

Triple J
35

Really nice vibes on this! so current and well executed!

Really nice vibes on this! so current and well executed!